Sunday, January 19, 2014

Hejdå Mi-Ra

Idag har min söta hona Mi-Ra flyttat till ett nytt hem, känns redan lite tomt här hemma. Jag är säker på att hon kommer att få det riktigt bra i sitt nya hem och hon behövde verkligen få komma till någon som kan ge henne massor av uppmärksamhet och där hon slipper konkurrensen av andra katter. Så vi önskar Mi-Ra lycka till och hoppas hon får det bra.

I veckan kommer jag att placera mig på golvet framför kattungelådan igen och vänta på att Adezza ska föda sina små. Väntade hela förra veckan och sov på golvet i vardagsrummet för att jag trodde hon skulle föda, men inget hände. Räknade sedan ut att jag hade räknat helt fel på dagarna och råkat räkna en vecka två gånger (snurrig eller vad?). Men nu så ska det stämma och på onsdag går tiden ut och jag hoppas att allt går bra. Ramses är redan kastrerad så det finns inga andra chanser denna gång heller. Jag håller tummarna i alla fall.

----------------

One of my cats (Mi-Ra) have just moved to a new home since she didn't really like it here with the rest of my cats. She want to live in a home where she can get all the attention. I am sure she'll like her new home but she will be missed.

I'll be spending all my time at home the upcoming week since my cat Adezza is expecting to give birth. I hope all will go well so I can show you all some cute photos of kittens again. 

Sweet little Mi-Ra:


No comments:

Post a Comment