Monday, September 2, 2013

Brioni

Det har varit så mycket med all planering inför bröllopet och så att jag inte har hunnit med att visa upp en gosig liten sak här. Första veckan i augusti (veckan före bröllopet) bilade jag och Johan ner till Växjö och hämtade upp en söt litten kille vid namn S*GunBertus Brioni. Vi kallar honom för Brio, eller ja jag gör i alla fall, Johan säger Brie som om katten vore en ost. Brio ska bli vår nya avelshane och jag kan inte säga hur glad jag är över denna kille. Han är så otroligt härlig och okomplicerad och det har varit en fröjd att introducera honom till de nya katterna. Det är som om han alltid har bott här.

-----------------

It has been so much with the wedding and all that I totally have forgotten to show you my new kitten. Me and Johan drove 2000 kilometers in total a few days before the wedding to pick up this little guy in the south of Sweden. He is an amazing young man and we love him to bits already. His name is S*GunBertus Brioni, but we call him Brio (or Brie as Johan says).


1 comment: