Tuesday, January 22, 2013

Easter boy

Jag skrev i i förra inlägget att det snart var dags för alla hjärtans dag, men det är ju också inte allt för länge till påsk. I alla fall inte om man tänker att jag ska hinna göra påsk-kort innan dess också. Jag brukar ju sällan vara ute i god tid, men jag har i alla fall hunnit med att göra ett kort med påsktema.

Även denna lilla kille som jag använt på kortet är från företaget The Paper Nest.

--------------------------

I have made an easter card with a digital stamp from The Paper Nest. Isn't he adorable? 
I printed him on my printer and colored him with Copic Markers. I also cut him out and used foam squares to adhere him to another printed image to give it some dimension. 
The sentiment stamp is from Paper Smooches



No comments:

Post a Comment