Monday, January 21, 2013

Be my valentine

Det är ju snart dags för alla hjärtans dag så jag har börjar göra lite kort som passar till denna dag.
Nu är jag väl visserligen ingen som egentligen firar denna dag, men det är altlid kul att kunna göra lite kort med olika teman.

På kortet jag har gjort här har jag använt mig av en stämpel från ett företag som heter The Paper Nest och de gör digitala stämplar som man kan köpa och skriva ut på sin skrivare och sedan färglägga.

-------------------------

With Valentines Day approaching I have been making a few cards for the occasion. I am not really the one who usually celebrate valentines day, but I find if fun to make card that fit the different "themes" of the year. 

On this card I have used a digital stamp from a company called The Paper Nest. They make the most adorable little people you can buy and print out. 

1 comment: