Saturday, October 6, 2012

Super zoom

Har testat mitt teleobjektiv också. Satte mig bara på bron och tog kort på saker så långt bort jag bara kunde. Blev väl kanske inte världens bästa bilder så, men det var kul att testa objektivet i alla fall. Nu kan jag äntligen fota djur och sådant på långt håll igen. Har saknat det jättemycket sen jag var i Namibia. Där hade jag ju en kamera med ett sådant här objektiv och jag fick till en hel massa fina bilder (tycker jag i alla fall ;) )

----------------
I have been trying out my new zoom lens as well. I just sat town on the doorstep and took some photos of things around me. I know the photos aren't very good, but I was just trying out the lens. I am so glad to have this kind of lens again. I had one in Namibia and was able to take photos of animals from very far away and I have missed that a lot. Hopefully I'll see some animals here in Sweden too so I can take some good photos.


No comments:

Post a Comment