Monday, April 30, 2012

Kattutställning och valp

Jag har varit på kattutställning hela helgen och är numera helt slutkörd.
Det är verkligen sannslöst hur jobbigt det är att vara på utställning.
Tyvärr måste jag väl erkänna att jag dessutom tycker att det är ganska långtråkigt, men sån är jag. :)
Det gick i alla falll ganska bra för oss. Jag ställde ut mina två ungdjur, dvs kattungarna från i fjol.
De fick riktigt fina omdömen och domarna tyckte om dem väldigt mycket.

Har tagit lite bilder på söta Greta också, min lilla valp.
Vi har haft henne i en vecka nu ungefär och hon är så otroligt snäll och go. Men en riktigt envis tjej är hon också, något som visserligen är bra med tanke på att hon ska bli jakthund sen. Tror dock att jag kommer få fullt upp med henne framöver när hon kommer in i trotsåldern ;)

Söt är hon i alla fall



-----------------
I have been to a cat show this weekend with two of my Ragdolls. They did well and I am really happy with their results. Being at a cat show is pretty tiering though and I think I've been sleeping a bit too long this morning.

I have also taken some photos of my new dog Greta. Isn't she sweet? ;)

No comments:

Post a Comment