Wednesday, February 9, 2011

Katter

Fotade katterna igår igen. Var ett tag sedan jag fick några bra bilder på dem och jag hade ju ännu inte fotat den nya lilla tjejen. Orkade dock inte ställa iordning något avancerat med bra ljus etc så det slutade med att jag helt enkelt satt på govet och fotade katterna. Det fick väl sådär. Ljuset var inte så bra, katterna ville inte vara med och kameran gjorde inte som jag ville. Tror min kamera håller på att ge upp, den funkar knappt alls längre.
Fick väl till några ok bilder i alla fall.


Här är lilla Rhianna i alla fall. Hon är så otroligt go och snäll och en riktigt liten busfröken.


Sötnosen Adezza. Väntar fortfarande på att hon ska sätta igång att löpa, men hon verkar dra ut på det. Säkert bara för att jävlas med mig. Ska dock bli så underbart den dagen hon löper så att jag kan para henne och få kattungar sen. Det var så länge sedan sist.

No comments:

Post a Comment