Monday, March 16, 2009

Fortfarande segt

Häromkring är det fortfarade segt och ingenting händer riktigt... Idag är det måndag och en ny vecka och vi lovade leverans av vykorten förra veckan. Men chefen orkar inte åka till tryckeriet och hämta de där jädra korten så att vi kan leverera dem. Det var meningen att vi skulle gjort det i fredags, men då ville han åka till GocheGanas och fota så vi gjorde det. Han sa då att vi skulle ta det där med korten idag, men nu ska vi tydligen åka till GocheGanas igen och fota ännu mer så vi ska ta korten i morgon... Jag blir så arg. Det är pinsamt och jag skäms över att vi inte kan hålla vad vi lovat. Det är jag som får stå där och se dum ut för det är mig de har kontaktat och det är jag som sagt att korten ska levereras en viss tid. Varför kan han inte bara snabba på lite?

För två veckor sedan fyllde jag i ett papper om hälsoförsäkring som vi ska teckna här eftersom min försäkring går ut och jag kan inte förlänga den förrän jag kommer hem. Idag hittade jag papperet på hans jävla skrivbord. Han har ju fortfarande inte ens kunnat ge papperet till sin bror. Hur svårt kan det vara? Nu sitter jag ju här utan försäkring, skitbra.

Sen skulle vi leverera ett gäng DVDer i dag (vilket nu blir i morgon), men när jag frågade vart skivorna var så hade han inte ens gjort dem ännu. Vad tusan gör den där karln på jobbet egentligen? Han får ju ingenting gjort som han ska... Jag ska fixa den där skivan nu så att jag kan kopiera den och göra klart allting tills omslagen kommer. De skulle också komma idag, men man vet ju aldrig. Han lär ju inte orka åka och hämta dem idag.

Jag kan inet fatta att det kommer kunder hit, han är ju så seg och får ingenting gjort i tid. Det är verkligen inte alls bra.
Det är mycket som inte är bra på detta stället och jag hoppas verkligen att jag får komma bort till nån farm snart, för det här går inte.

Vädret är fint i alla fall och jag är riktigt glad över att det börjar närma sig datumen då några av mina vänner från sist jag var här kommer tillbaka. Ska bli så kul att få träffa dem igen..

No comments:

Post a Comment