Monday, July 14, 2008

Ledig

Idag har jag varit ledig. Det har varit skönt, men jag har ändå fått jobba en del.
Har packat paket så att jag är helt svettig.

Fotade lite kryp och grejer igår igen, kan verkligen inte låta bli. haha

Fick kämpa rätt länge innan jag lyckades med konsten att få en bild på en humla.
De är riktigt snabba de små liven. =)



Vad detta är för mystiska larver vet jag inte ritkigt, men de låg så snällt på prästkragen när jag skulle fota dem i alla fall.



Sist men inte minst har vi en tjusig liten piga som satt på ett klöverblad också, är den inte söt?


Min lilla samling med bilder på insekter har ökat ganska drastiskt den senaste tiden. Hade aldrig kunna tro att det fanns så många små spännade djur ute i naturen. Och då har jag ändå bara gått utanför dörren på jobbet. =D

No comments:

Post a Comment