Sunday, March 23, 2008

Påsk och fiske

Nu har det varit påsk. Har varit med familj och släkt i fjällen och fiskat och haft mig.
Fick en stor en fisk, stört av alla.. Och jag som aldrig brukar få fisk. =)

Det har var fint väder, kallt och massor med snö. Men det är väl skoj det med.
Nog för att jag längtar till sommaren och tycker illa om vintern, men ibland är det ju rätt skoj med vinter också.

Har kikat lite på VM i konståkning också. Tyvärr så gick det inte så jätterbra för min favorit, men han kom i alla fall 5:a. Brukar inte följa konståkningen så mycket längre, men jag såg herrarnas fria program och delar av uppvisningen, men än så behövs inte..

Måste snart ta mig ner till stockholm igen då jag ska göra prov i svenska. Polisen vill visst veta om jag kan språket eller inte. Får se hur det går, men jag hoppas att det går bra i alla fall..

//E

No comments:

Post a Comment