Saturday, April 7, 2007

trött

Fy vad trött jag är nu..
På skärtorsdagen så var folk sjuka på jobbet så jag blev övertalat att stanna kvar längre.
Så jag jobbade från 15.30 till 04.30. Känns i kroppen, men det gick förvånasvärt bra ändå.
Jobbade till 04.30 i morse också och nu börjar det kännas att det tar på krafterna att jobba natt.
Ska jobba i natt och på söndag natt också, men den så är jag ledig tills nästa helg. Känns skönt.
Då ska jag sova ut och sedan ska jag ta och lära känna min Silhuette lite också.
Har beslutat att testa och avnända min QK lite också.

Det är så typiskt mig att köpa saker som jag aldrig använder.
I flera år har jag suktat efter en QK och tittat på alla dies och på allt fint man kan göra med dem.
Sedan när jag äntligen köper en så slutar det med att jag fortfarande inte har använt den. Skyller på att jag inte har några passande dies, men det är nog inte riktigt sant det heller.

Ska iväg och köpa självhäftande dekorgummi på panduro sedan, ska stansa ut lite bokstäver i det och skriva på mina kort, eller kanske på någon LO. Måste verkligen ta tag i det här och använda maskinerna jag har i alla fall.

No comments:

Post a Comment