Friday, February 9, 2007

gipsfri

Idag har jag hämtat Printz (min katt) hos veterinären. Han åkte in i går morse för att byta gips, men sen lossnade det när jag skulle hämta honom så att han fick stanna kvar. Stackarn.
Var iväg och köpte en sån där transportryggsäck så att det skulle vara lättare att transportera honom. Har redan slitit med den där stora otympliga trasportburen fram och tillbaka flera gånger, men nu gick resan som en dans. Det är så smidigt med de där väskorna när man bara förflytta sig en kort sträcka. Den 21/2 har vi fått en ny tid och då ska vi få ta bort gipset, måste kännas skönt för honom. Den här gången fick han grönt bandage av någon anledning. Han har ju haft det där charmiga knallröda tidigare.

Han är så söt stackarn..

Annars har jag mest sovit idag, ska jobba i natt så jag var tvungen att vila ut lite. Har aldrig jobbat natt tidigare så vi får se hur det går. Har som längst jobbat till klocka 01.00, men nu ska jag vara där ända till 04.30. Hoppas det går bra, ska jobba så hela helgen.

Har fortfarande inte fått tummen ur och scrappat något. Vet inte vad jag ska göra, påbörjade en LO om vår resa till Italien, men jag fastnade snabbare än vanligt. Funderar på att tvinga mig att göra klart den i morgon så att det blir gjort och jag kan gå vidare.

No comments:

Post a Comment